Tisková zpráva a tisková konference většinou nejsou nejlepší způsob komunikace. Je to ale nejlepší zdroj příjmů pro PR agentury, takže doporučení vydat tiskovou zprávu nebo uspořádat tiskovou konferenci padají až příliš často. Skutečný konzultant většinou doporučí lepší způsoby k oslovení cílové skupiny.
A když už doporučí některý z těch dvou radičních nástrojů, rozhodně nevede klienta, aby vyhodil 40 tisíc za tiskovou zprávu nebo 140 tisíc za tiskovou konferenci (což jsou běžné ceny drahých agentur). Rozumné náklady jsou zhruba desetinové. Nevěříte, že to může být možné? Já vím o jednom konzultantovi, s nímž to dokážete...
Staré inuitské přísloví nabádá rozhlížet se pečlivě kolem sebe, pokud možno až za horizont, a odhalovat příští hrozby. Není to tak jednoduché, jak to vypadá. Už jen proto, že i vážná hrozba může docela dlouho vypadat nevinně. Odhalit ji, k tomu je potřeba vidět a znát souvislosti, mít zkušenosti i s odlišným byznysem.
O jednom zkušeném konzultantovi , který umí vidět souvislosti, bych věděl...
Petr Blažek
Antonína Dvořáka 97
263 01, Dobříš
IČ: 48091821
petr.blazek@pbcs.cz
mob:737 623 001